Vægttabs og muskelopbygnings PDF guide

Min kostplan som vegansk atlet
marts 24, 2018
Den sunde og bæredygtige fisk?
maj 27, 2018

⇒ Hvad skal jeg gøre for at øge min muskelmasse?
Hvad skal jeg gøre for at tabe mig?
Hvordan kan det være jeg ikke taber mig/tager på?
Hvad skal jeg spise?
Hvad skal jeg ikke spise?
Hvordan holder jeg overblik over min fremgang?
Er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på, hvis jeg vil tabe mig eller tage på, på en plantebaseret/vegansk kost?
Hvordan garanteres det, at jeg ser en kontinuerlig fremgang? 

•   •   •   •   •

Som så mange andre stod jeg selv med en masse spørgsmål omkring kost for 6-7 år siden, da jeg først begyndte at træne. Siden den gang har jeg gjort mig en masse erfaringer. Jeg har prøvet diverse diæter og fundet ud af, hvad der virker og ikke virker. Der findes et hav af informationer, og forskellige bud på diæter man skal følge for at opnå sit mål.

Med disse diæter ser man ofte hurtige fremskridt i starten, men man ser ikke vedvarende resultater. Ofte finder man sig selv tilbage hvor man startede, eller måske endnu værre stillet. Det ses desværre også tit at ens ydre forandres i den retning man ønsker det, men følger man diæten i en længere periode, gør den skade på det indre. Det er langt fra optimalt.

For nogle år siden, blev jeg så forvirret omkring alle disse diæter og informationer jeg fandt, at jeg besluttede mig for at betale for en kostvejlederuddannelse, for at få styr på det. Efterfølgende har jeg lavet en del kostplaner, og også tilbudt forskellige forløb. Det gik hurtigt op for mig, at mange havde de samme spørgsmål, som jeg selv havde i begyndelsen.

Derfor har jeg valgt at udarbejde en vægttab og en muskelopbygnings PDF guide, som jeg selv ville ønske, jeg havde for 6 år siden. Mange betaler for en kostplan eller et forløb hos en kostvejleder eller diætist, fordi de ikke ved, hvor de skal starte, og ikke har den rette viden. Med disse guides får du den viden og alle de redskaber, som du har brug for, for at opnå netop DIT mål.

Du lærer nøjagtig hvad du skal gøre og hvorfor. De giver dig chancen for fuldstændig selv at have kontrol over dit forløb. Så simpelt og overskueligt som overhovedet muligt. Lyder det som noget for dig, så kan du læse mere på kostkontrol.dk. Begge guides tager udgangspunkt i en plantebaseret/vegansk kost, men kan anvendes af alle. Jeg er så sikker på mine guides, at hvis ikke du ser en fremgang inden for 30 dage, så får du pengene retur.


Skrevet af Dennis Laumark
kostvejleder, og indehaver af kostkontrol.dk